I'm alive

..men bara knappt. Shiet vad jag är slut, har spelat mycket fotboll idag. Vi åkte tyvärr ut ur cupen idag, vi spelade inte alls bra i första matchen. Vi mötte bajens 97or i första matchen, och förlorade med 2-1 (inte vanligt för oss att förlora, så vi blev lite smått stumma). Sen mötte vi Aspudden och vann med 2-0, och då gjorde vi en bättre match. Det roliga är att dom vi spöade med 2-0 spelade lika mot Bajen, som vi förlorade mot. Så kan det gå... Vi siktar mot AIK Girl Star cup på lördag istället! ;)

Imorgon skulle vi (jag & Lisa) igentligen åkt till Kungsberget för att åka skidor, bo hos min mormor, åka skidor hela dagarna och så, skitmysigt. Men det funkade inte för Lisa imorgon, så vi tar det nästa helg istället. Längtar ♥

Nu ska jag sätta på en film och krypa ner i sängen, känner mig mörbultad, haha. Ni får ha det så bra, så hörs vi imorgon! Toodles :)


Jag saknar dig Emelie! Kom hem från fjällen nån gång... ♥

Kommentarer
Postat av: L

SV: Miss yaah to my spinky leg twin! :) Haha ja vi ska eventuellt vara hos mig :) men vi ska mötas och åka pulka först och ha snöbolls krig vid en backe nere vid mensättra men vi ska möttas vid quesada 1 på onsdag och ta med pulka eller typ det du ska åka på :P Jag gör dom i word och ett program som heter

"Sumo Paint 2.0" :)

2010-01-05 @ 00:11:01
URL: http://wust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0