Jag säger godnatt

Fan vad jag är ledsen. Allt är så jävla struligt. I alla fall allt med min fotboll just nu. Som ni vet spelar jag i Boo FF F14 (blir det ju nu när det är 2010) Akademi och har gjort det i typ 4 år. Jag har alltid spelat i Boo FF, men för fyra år sen bildades Akademi lagen. Det är uttagna tjejer & killar som får träna med tränare från Svenska Fotbolls Akademin och blabla.
Vi har typ haft 5 olika tränare på 4 år. Vi byter tränare hela tiden, och jag vet inte riktigt varför. Senast hade vi ju Linus, som hela laget älskade sjukt mycket. När vi fick reda på att vi inte skulle ha honom längre blev alla otroligt ledsna och flera tjejer bytte/började fundera på att byta lag. Och nu ska vi byta yttligare än gång. Och i år ska vi spela i F15 Elit i Sanktan cupen, och det kommer bli jäkligt tufft. Och det kommer börja 95or i vårat lag, och vissa kommer gå ner till 97orna vissa matchen och ja vad vet jag. Jag vill bara att vi 96or ska spela i ett lag i 96 serien i Sanktan, som vi brukar. Jag orkar seriöst inte det här. Jag älskar mitt lag, men jag hatar hur allt fungerar. Jag vet inte vad jag ska göra.
Kan inte allt bli som det var när vi var 10 år? Vi hade skitroligt hela tiden, spelade Örebro cupen och vann hela skiten, vi var grymma, men framför allt, vi hade så jäkla kul. Eller ta tiden med Linus till exempel, vi var i Skåne på träningsläger, två tjejlag på ett hotell, ni kan ju tänka er hur kul vi hade. Gothia 09, då jag verkligen kände hur mycket jag älskar den här sporten. Det är så jag vill ha det, jag och mitt lag, inget splittrat.



Pjuuh, skönt att få skriva av sig lite. Nu måste jag nog ringa Sozo igen och snacka av mig!

Godnatt iallafall. Imorgon ska jag äga på Estercupen, för gamla tider skull.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vart tog du den där bilden ifrån? ;O =)<33

2010-01-04 @ 14:15:54
URL: http://sweetchiild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0