Mysdag

Fan vilken härlig dag. Jag drog upp Lisa ur sängen vid halv tolv, för jag ville inte sova bort hela dagen. Snabb frulle, sen tog vi tjockishundarna och gick ut i vintervädret, skitmysigt var det! Vi var ute nästan en timme, tror jag. Eller typ 40 min, hehe. Min mamma hade sagt att jag var tvuuungen att vara ute minst 30 min idag, eftersom jag har gått och blivit en soffpotatis under lovet. Jag vet, det är hemskt.
Jag kanske ska belöna mig själv efter som jag har varit ute med hundarna, genom en tripp till donken? Dom har ju  El Maco nu!! Den är ju till och med godare an Big tasty... ;)

Kommentarer
Postat av: ingrid

svar: jag tror inte att jag kommer kunna klara av det heller ^-^ haha, ordvits.. eller?

2010-01-02 @ 19:03:03
URL: http://almhagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0