Sunday




Dagens lilla shopping, svart baskofta från Zara! 129 kr på rean

Idag gjorde jag nåt som jag sällan gör på en söndag. Jag ställde klockan. Haha, jag och Marrä skulle till forum idag, och hon skulle träffa her boyfriend senare idag så vi skulle vara där tidigt! Det blev inte så mycket shopping, vi satt istället och fikade i en evighet, och det var minst lika kul som att shoppa.

Idag ska jag bara vara hemma, städa rummet, baka, slappa och ladda inför veckan. Imorgon bitti blir det ingen sovmorgon för mig, ska nämligen in till Vasa stan och fixa min tandställning. Bet ju sönder den i fredags när jag skulle käka godis, hehe..

Kommentarer
Postat av: Sophia

härmar du mig nu ?? :O har också en sån kofta :P <3

2010-01-31 @ 21:55:28
Postat av: Martina

Taack för i helgen sötnos! Det har varit skit kul, älskar dig <3

2010-02-01 @ 13:23:13
URL: http://mestmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0