Today's (skulle publicerats 13.46)


Stickad väst från Abercrombie, svarta jeans från Monki!

Fredagskvällen spenaderade jag hos Sara D, tillsammans med massa tjejer. Vi badade jacuzzi, käkade middag och kollade på film, skitmysigt! Vid 12 idag åkte jag hem, för att skynda till bussen mot stan. Jag och Marrä har nämligen varit på bio idag, vi såg Precious. Den var grymt bra, hemskt och sorglig, men ändå grymt bra. Jag och Marrä hade det så kul att vi bestämde att vi ska träffas imorgon igen, då ska vi till forum och titta lite.

Det var varit nåt knas med blogg.se, jag har inte kunnat blogga sen igår förmiddag. It sucks när det blir så -.-
Nu ska jag käka middag med mi madre y padre, sedan blir det chips och lördagsgodis. Haha, vet inte varför jag kallar det lördagsgodis, jag äter det ju nästan varje dag? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0