Acne




Acne spring collection 2010, bilder från style.com

Godmorgon everyone! Just nu ligger jag i mamma och pappas stora mjuka king-size säng med massa kuddar och tittar på Vakna med the voice. Jag är forfarande sjuk. Snacka om att jag blev sjuk vid sämst tillfälle. Jag hade precis jobbat i kapp i skolan efter Guadelope resan och dessutom är det massor med festilgheter i helgen som jag kanske inte kan ta del av, om jag inte blir frisk då såklart. Pappa har också erbjudigt sig att ta med mig på lite shopping i helgen, och det vill jag absolut inte missa... Nej, nu ska jag ta en alvedon och en C-vitamin shot och kurera mig till tusen. Xo

Kommentarer
Postat av: Anonym

I vilket program gör du dina collage/vart laddar man ner dom? =)

2010-03-23 @ 10:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0