Chill

Åh vilken underbar chill-söndag jag har haft. Det ända jag har gjort idag var att fotograferas med laget vid 3, och det tog ca 5 min. Förutom det har jag bara såsat runt hemma i myskläder, så jäkla skönt!
Igårkväll kom Sozo och Lisa till mig, och vi tänkte bara ta en lugn hemmakväll. Men vi blev lite rastlösa och ringde Tobbe! Dom var hemma hos Alexander, så vi drog dit en stund. Det var trevligt, men vi var bara där en stund. Och vi fick gå hem, eftersom vi missade bussen med typ 2 min... Och bussen går bara en gång i timmen här på kvällen, men det får man stå ut med om man bor på landet, hehe.

Nu sappas det mellan Wipeout och Parlamentet, gud det suger att två grymma program går samtidigt. Jeezes, life is hard... :D



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Super bra blogg :) <3

2010-03-29 @ 18:49:57
URL: http://mathildaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0