Foooorgive meeee

Jag glömde att fota dagens outfit! I am so sorry, my dears, imorgon ska ni få en, det lovar jag.
Efter skolan åkte jag hem och käkade omelett som mamma gjorde åt mig, hehe. Sedan slängde jag mig på sängen en stund, utmattad och absolut inte sugen på fys. Men, det är ju fredag, så efter typ 2 min vila var jag tvungen att hoppa i träningskläderna. Fysen var inte så jobbig, THANK GOD, faktiskt, vi körde bara två set Tabata träning. Tabata är det som är så sjukt jobbigt.

Nu är det så att det är, som sagt, fredag, jag vill äta godis och kolla på film och inte sitta framför datan. Min kamera e på rymmen, så inga söta bilder på mig utan smink & i mina PJ's blir det heller. Eller jo, en får ni :)

PS, ni får semesterbilderna imorgon också! Fick lite komentarer om det, men nu vet ni.


Det går seriöst inte att le med tandställning, ser muppat ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0