Mc donken



Hann inte med att fota min McFeast, den slank ner snabbare än en oljad blixt kan jag säga...


Idag (igen) var jag grymt sugen på Donken, så jag ringde pappa och bad en en McFeast meny och snäll som han är kom han med en. Så nu är jag mätt och belåten. Jag älskar onyttig mat, det är nog min absoluta favoritmat. Synd bara att det är onyttigt, haha :D 
Idag är det lite bättre i halsen, och jag har ingen feber alls, aaawsome. Jag vill bli frisk till i helgen då jag ska till Gus med massa folk på lördag och shoppa med pappa på söndag. Vill verkligen ha den där gråa Odd Molly koftan... ;)  

Kommentarer
Postat av: esset

ska du på kalas på lördag? chips och cola HAHA!

2010-03-24 @ 20:57:11
URL: http://www.nobrain.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0