GÅRDAGEN

Igår efter jag hade klippt av mig allt mitt hår åkte jag hem till Karn och fixade mig tillsammans med Sara och Karn. Det var ju maskerad, och jag och Karn var slampiga skolflickor med slips, scottsrutiga kjolar och knästrumpor. Haha, vi var riktigt snygga. Sedan begav vi oss mot fest hos Sofson, där det var sjukt mycket folk. Men det var så jävla kul! Så kul har jag inte haft på länge. Jag och Karn bytte dock snabbt om eftersom det inte var så många utklädda, haha! Men kul var det.
Vi hade det så stressigt innan festen så jag hann inte ta några bilder alls. Ska försöka leta fram några bilder från igår! Nu ska jag kolla vidare på Desperate House Wives. XXX


hahahaha




Kommentarer
Postat av: L'?

jävla efterbliven du e... den e så jävla gammal, snorungehumor asso...-.-'

2010-11-16 @ 18:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0