feckä

Igår serverade jag och min fina kusin påp min mosters fest, och det var riktigt trevligt. Det stod en stjärnkock i köket hela kvällen och lagade gormét mat. Jag fick smaka bl.a vild and och älg som jag aldrig hade ätit förut. Det var göögott!! Seriöst bland det godaste jag har ätit. Önskar man kunde ha en egen kock som lagade mat åt en varje dag. Vid tre var festen slut och då gick vi och la oss.
I fredags var jag hemma hos Vevve med massa trevligt folk. Eller alla var inte så trevliga, men de flesta. Bilder kommer sen! Nu ska jag iväg till sickla för att fira Kasper som fyller år idag!! Vi ska käka och ha det mys.


En bild på mig och hanna från i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0