TIGER OF SWEDEN



Ny mysig och skitvarm tröja från Tiger. Nu jävlar kan vintern komma!

Jag kom precis hem från Forum, jag har suttit och pluggat spanska med Sara och Vevve. Jag har nog aldrig blivit bemött av sån arrogant och oproffsig personal som idag. Det var menat att vi skulle ha suttit och fikat på Barista medans vi pluggade, men eftersom Sara var sugen på en Burger King så stannade vi där på vägen. Men när vi har satt oss på Barista kommer världens surkärring och rynkar hela pannan och säger att på Barista äter man bara sånt som man har köpt på Barista. Jag och vevve hade fan köpt kakor för 200 spänn? Det var ju bara Sara som inte hade köpt nåt på Barista. Sen går hon och snackar skit till som jobbkompis att det sitter "några småtjejer och käkar Burgerking och att hon ska slänga ut oss". Så vi var tvugna att dra på en gång, jag han inte ens käka färdigt. En riktig subba. Att trevligt säga: tyvärr, men ni får inte äta hambrugare här, men fika i lugn och ro och sen kan ni gå, fanns inte på hennes karta. Ååååaaaaaaahhhhh

Kommentarer
Postat av: Louise

Gud va fin blogg du har, du skriver så fint och lägger upp fina bilder !! :)

2010-10-12 @ 11:54:48
URL: http://mylifeislouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0