Frågestund del 1

Hur mycket får du i månadspeng?
Mina föräldrar köper alla kläder och sånt jag behöver, sen får jag ca 300-500 kr i månaden till fika och annat.
Har du skilda föräldrar?
Nej.
Hur länge får du vara ute på helger/lov?
Det beror på vart jag ska och så, men jag brukar komma hem vid halv ett-ett.
varför e du så snygg?
Taack freddie, jag föddes så.
gillar du nacka?
Nacka är helt ok!
har du haft sex?
Privat hehe!
gillar du någon kille just nu?
Ja det kan man säga.
favorit klädesplagg?
Mina favoriter är nog mina Odd Molly blusar eller Tajta Jeans!!!
vart skulle du helst vilja bo just nu..?
Paris eller Kalifornien skulle vara sjukt härligt. Men svejden funkar de me.
ser du dig själv som en tönt eller k00l tjej som festar?(((för det är såå jävla coooooooooooolt)))))
Jag är nog ganska töntig, men jag festar ändå haha!
Har du någon/några speciella bra killkompisar?
Killarna i min klass är nog mina närmaste killkompisar! Dom är riktigt snela.
Hur köpte du din Marc Jacobs Väska? Var det det enklaste sätet och vad kostade den?
Jag beställde min MJ från net-a-porter.com och jag valde den hemsidan eftersom den var på 30 % rea där. Det var väldigt enkelt och jag fick hem den på posten efter fem dagar. Den kostade typ 3500-4000 kr om jag inte minns helt fel. Det var helt klart det bästa köpet jag har gjort! Eller den bästa presenten jag har fått, eftersom jag fick den i födelsedagspresent av mamma och pappa. Jag använder den varje jag. Den finns på Jackie för 4 999 kr.

exakt hur lång är du och vad tkr du är ideallängd som tjej? är 172 för långt? du är snygg.
Jag är exakt 173 cm lång, så jag tycker verkligen inte 172 cm är för långt. Jag blir kanske lite väl lång om jag har 12cm klackar, men jag är nöjd med min längd. Hmm, ideallängd... Det är så svårt att säga, eftersom jag tycker det är snyggt att vara både kort och lång. Men typ någonstans mellan 160-180 cm. Tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: frida

kan du visa bilder när du har din väska på båda sätten ("med båda handtagen")? :)

2011-01-22 @ 18:52:21
Postat av: Fredrika

Jag föddes så...... Ja vet vem du gillar!!! <333333333

2011-01-23 @ 12:30:03
URL: http://jevrells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0